tel. 0327 742 850
tel. 0912 058 150
gastrozariadenia@bidfood.sk
prihlásený užívateľ :
neprihlásený 
obsah košíka
položiek : 0
bez DPH : ,00
DPH : ,00
celkom : ,00
Hľadať:
Indukčný šľahač mlieka MSI4000

Indukčný šľahač mlieka MSI4000

Komfortný a úplne automatizovaný iba za 80 - 90 sekúnd vyrobí smotanové mlieko alebo pevnú penu. Ideálny pre horúce alebo aj studené výtvory. Podstavec je z nerezovej potravinárskej ocele, odoberateľný nerezový hrnček s plastovým vrchákom. 3 funkcie: studené penenie, 65°C penenie/ohrev, 70°C penenie/ohrev. Automatické vypnutie. Nie je vhodný na predhrievanie mlieka - je vhodný na čerstvé mlieko vo všetkých fázach. Úspora energie vďaka indukčnej technológií (už žiadne pálenie mlieka). Indukčný priestor s kontaktným spínačom. Penenie alebo ohrev od 150 ml do 400 ml mlieka v cca 80 - 90 sekundách. 4 silikónové protiskĺzové nožičky. Jednoduchá údržba. Úložný priestor pre kábel. Príkon 600W / 230V. Rozmery 125 (Š) x 150 (H) x 180 (V) mm. Hmotnosť 1 kg. Zahrnuje 3 magnetické mixovacie metly, ktoré sú umiestnené v spodnej časti podstavca. 1 metla pre micro mliečnú penu, 2 metly na tuhú mliečnú penu.



Tovar je zaradený do kategórie Kávovary / Kávovary / Indukčný šľahač mlieka MSI4000


 
obj.čísloobjemrozmerpríkon€ b.DPH€ s DPH obj.
190.129 0,4 l125 x 150 x 180 mm0,6 kW / 230 V   0
 

  



 

 

Pre objednanie tovaru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáte prihlasovacie údaje, musíte sa zaregistrovať.

Máte otázky k tovaru? 

Radi Vám zodpovieme otázky ohľadom tovaru : 
                   
Vaše meno:
Váš e-mail:
Váš telefón:
Vaše prianie a dotazy:
Kontrolný kód:
(opište číslo z obrázku do políčka pod ním)

K tomuto dotazu bude logována Vaša IP adresa: 3.144.92.26

 
Tovar bol úspěšne vložený do košíka


Pokračujte jednou z nasledujúcich volieb.


Zboží nebylo vloženo do koše !





Používame iba dočasné súbory cookies (session state)

Tieto webové stránky používajú dočasné súbory cookies iba na zaistenie funkčnosti obchodného portálu.
Nepoužívame žiadne sledovacie nástroje ani na účely reklamy, analýzy návštevnosti webových stránok ani na zistenie zdroja návštevnosti.